فراموش کردم
لطفا تایپ کنید...
رتبه کلی: 386


درباره من
کارشناسی ارشد - شغلم ....

خداوند همیشه چند برابر بیشتر از زحمتو سختی که کشیدم بهم کمک کرد ...

بهترین تجربه زندگیم اینه که به خدا توکل کردم و به ائمه اطهار توسل از فرش به عرش میبرنت دیدم که میگم




آن کشته که بردند به یغما کفنش را
تیر از پی تیر آمد و پوشاند تنش را

خون از مژه میریخت به تشییع غریبش
آن نیزه که میبرد سر بی بدنش را

پیراهنی از نیزه و شمشیر به تن کرد
با خار عوض کرد گل پیرهنش را

زیباتر از این چیست که پروانه بسوزد
شمعی به طواف آمده پرپر زدنش را
***

آغوش گشاید به تسلای عزیزان؟
یا خاک کند یوسف دور از وطنش را؟

خورشید فروزان شده در تیرگی شام
تا باز به دنیا برساند سخنش را




یکبار خواب دیدن تو به تمام عمر می ارزد ، پس نگو


نگو که رویای دور از دسترس خوش نیست


قبول ندارم گرچه جسم به ظاهر خسته است ولی دل دریاست


تاب و توانش بیش از اینهاست


دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد باشد !


دوست خواهم داشت بیشتر از دیروز


باکی ندارم از هیچکس و هرکس که تو را دارم عزیز !


یه روز از همین روزا روی شب پا میزارم روی قاب لحظه ها عکس فردا میزارم


تا که خوب خوب بشه زخمهای دلواپسی عشق و مرهم میکنم روی دل ها میزارم


تمام راه ظهور تو با گنه بستم
دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم

کسی به فکر شما نیست راست می گویم
دعا برای تو بازیست راست می گویم

اگرچه شهر برای شما چراغان است
برای کشتن تو نیزه هم فراوان است

من از سرودن شعر ظهور می ترسم
دوباره بیعت و بعدش عبور می ترسم

من از سیاهی شب های تار می گویم
من از خزان شدن این بهار می گویم

درون سینه ما عشق یخ زده آقا
ت تمام مزرعه هامان ملخ زده آقا

کسی که با تو بماند به جانت آقا نیست
ب برای آمدن این جمعه هم مهیّا نیست
*******************
عاشق آن نیست که در کوی تو رسوا نشود
چادرِ عصمتِ او وقفِ زلیخا نشود

دل به دریا زدن و دم نزدن می خواهد
ور نه هر لاف زنی مردِ خطرها نشود

از پس پرده ی غیبت به در آ ای مه ناز
درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود
***************
گفتند چرا سنگ
گفتیم مگر در آن صبح غریب
اولین نقش ها و کلمات را
اجداد بیابان‌گردمان
بر سنگ نتراشیدند

مگر کافی نیست که نان‌مان هنوز از زیر سنگ بیرون می آید
و ناممان شتابان می رود
که بر سنگ نوشته شود.

سنگ‌مان را کسی به سینه نزد
و سرمان تا به سنگ نخورد آدم نشدیم.
مهدی گودرزی 313 (amir2015 )    
1- یا با نسبتی دیگر این تخصیص رو انجام میدین 44% 2- به آقایون تخصیص میدین 100فرصت شغلیو 31% 3- به صورت برابر این فرصتهای شغلی رو بین خانمها و آقایون تقسیم میکنید 19% 4- به خانما تخصیص میدین 100 فرصت شغلیو 6% مجموع آراء: 16 رایرای ها قابل مشاهده است
برچسب ها:
اشتراک گذاری: تلگرام فیسبوک تویتر
ممنون میشم دلیل اینکه این مدل تخصیص رو انتخاب کردین رو توضیح بدین با تشکر ...
مهدی گودرزی 313(amir2015 )
۹۶/۰۳/۱۸ - 14:31
من با نظر شما موافقم بله اگه اصل بر شایسته سالاری باشه همه موارد ختم به خیر میشه و هرکسی که شایسته تر باید ازش استفاده بشه ...من منظورمو شاید نتونستم واضح بگم شمااین مدلی بهش فک کنید که در یک شرایط یکسانی قرار داشته باشن مردو زن از لحاظ تخصص .....
مهدی گودرزی 313(amir2015 )
۹۶/۰۳/۱۸ - 15:02
بله هر انسانی برای یک کاری مناسب و اگه بتونه اون کارو درست تشخیص بده پر مسلم که پیشرفتش از بقیه خیلی بیشتر منتهی مراتب در شرایط حال حاضر کشور ما اکثرا افراد دنبال اینن که کاری داشته باشن بتوننن زندگی کننن تا حداقلیات رو داشته باشن ....
شاید کسانیم باشن که حتی رشته تحصیل خودشون دوست داشته باشن ولی فضای نباشه بتونن ازش استفاده کنن
مهدی گودرزی 313(amir2015 )
۹۶/۰۳/۱۸ - 15:10
مرسی بابت نظرات منطقیت @};-@};-@};-@};-@};-@};-
مهدی گودرزی 313(amir2015 )
۹۶/۰۳/۱۸ - 15:18
عدالت حکم میکنه که هرکسی که در هر زمینه ای قوی تر هست و تخصص بیشتری داری اون در اولویت باشه منتهی مراتب به خاطر شرایط دیگه ای که در سرزمین ما حکم فرماست باید یه جاهای بیشتر دقت کنیم تا اسیب کمتری ببینیم
مهدی گودرزی 313(amir2015 )
۹۶/۰۳/۱۸ - 15:20
خواشه میکنم استفاده کردیم @};-@};-@};-@};-@};-
Taysız(sevgitay )
۹۶/۰۳/۱۹ - 12:30
نقل قول:
مهدی گودرزی 313: اگه یه مرد سرپرست خانوده است باید اون در اولویت باشه نسبت به یک مرد مجرد یا خانم مجرد
خب این مرد مجردم باید شغلی داشته باشه تا بتونه ازدواج کنه و یا همین خانم مجردم ممکنه سرپرست یه خانواده باشه
مهدی عزیزی(Azizi )
۹۶/۰۳/۱۹ - 12:49
نقل قول:
Taysız: خب این مرد مجردم باید شغلی داشته باشه تا بتونه ازدواج کنه و یا همین خانم مجردم ممکنه سرپرست یه خانواده باشه
خوب آسیب اجتماعی بیکاری یک نفر سرپرست خانوار که مثلا، 5 نفر تحت کفالتش هستند بسیار بیشتر از آسیب اجتماعی بیکاری یک شخص مجرد، هست.
از طرفی اگر بخواهیم شغل ها را بصورت برابر بین زن و مرد پخش کنیم احتمال بالا، در یک خانواده هم مرد شاغل می شود و هم زن، و در خانواده دیگر هم مرد بیکار می ماند و هم زن.
البتی مشکل اصلی کمبود شغل است و اگر کسی بخواهد مشکل را حل کند باید شغل ایجاد کند و الا پخش شغل بصورت سفارشی، مانند آستامینوفن فقط در یک بازه کوتاه مشکل را مخفی می کند. از طرفی در کشور ما شناختن اینکه واقعا چه کسی سرپرست خانوار هست کار دشواریست و احتمالا اگر چنین طرحی هم پیاده شود خیلی ها با تفلب خود را سرپرست خانوار جا بزنند.
Taysız(sevgitay )
۹۶/۰۳/۱۹ - 12:56
نقل قول:
مهدی عزیزی: خوب آسیب اجتماعی بیکاری یک نفر سرپرست خانوار که مثلا، 5 نفر تحت کفالتش هستند بسیار بیشتر از آسیب اجتماعی بیکاری یک شخص مجرد، هست.
قبول دارم ولی متاسفانه اکثر بیکاران کشور مارو جوونا تشکیل میدن و جوونا هم بخاطر نبود شغل نمیتونن تشکیل خانواده بدن و این در آینده نه چندان دور بیشتر نمایان میشه
مهدی عزیزی(Azizi )
۹۶/۰۳/۱۹ - 13:08
نقل قول:
Taysız: قبول دارم ولی متاسفانه اکثر بیکاران کشور مارو جوونا تشکیل میدن و جوونا هم بخاطر نبود شغل نمیتونن تشکیل خانواده بدن و این در آینده نه چندان دور بیشتر نمایان میشه
خوب اگر اینطور باشد و اکثریت کشور هم جوانان مجرد باشند و تعداد بیکاران سرپرست خانوار بسیار کم باشد. دادن اولویت اشتغال به سرپرستان خانوار، مشکلی برای جوانان ایجاد نمی کند چون تعداد سرپرستان خانوار کم هستند و شغل های زیادی را اشغال نخواهند کرد.

البته شایان ذکر است که بنده نه سرپرست خانوار هستم و نه متاهل، ولی با این وجود این افراد را مستحق تر می بینم.
البته منظور بنده شغل های رده پایین هست یعنی شغل هایی که همه می توانند انجام دهند، شغل های رده بالا باید بر اساس تخصص باشد نه چیز دیگری.
Taysız(sevgitay )
۹۶/۰۳/۱۹ - 13:47
نقل قول:
مهدی عزیزی: خوب اگر اینطور باشد و اکثریت کشور هم جوانان مجرد باشند و تعداد بیکاران سرپرست خانوار بسیار کم باشد. دادن اولویت اشتغال به سرپرستان خانوار، مشکلی برای جوانان ایجاد نمی کند چون تعداد سرپرستان خانوار کم هستند و شغل های زیادی را اشغال نخواهند کرد.
اگه جوونا شغل داشته باشن دیگه این همه فشار به سرپرست خانواده وارد نمیشه
اولویت باید بر حسب تخصص باشه نه سهمیه که متاسفانه تو کشور ما اینجوریه
من نمیگم اولویت با سرپرستا نباشه ولی در حدی هم نباشه که به جوونا توجه نشه و در حقشون ظلم بشه
مهدی عزیزی(Azizi )
۹۶/۰۳/۱۹ - 14:06
نقل قول:
Taysız: اگه جوونا شغل داشته باشن
همه سرپرستان خانوار که فرزند بالای 18 سال ندارند.
Taysız(sevgitay )
۹۶/۰۳/۱۹ - 16:13
نقل قول:
مهدی عزیزی: همه سرپرستان خانوار که فرزند بالای 18 سال ندارند.
ولی اکثریتشون دارن و این یعنی یه معضل
مهدی گودرزی 313(amir2015 )
۹۶/۰۳/۲۰ - 08:30
نقل قول:
Taysız: من نمیگم اولویت با سرپرستا نباشه ولی در حدی هم نباشه که به جوونا توجه نشه و در حقشون ظلم بشه
مشکل در کل کمبود شغل اگه شغل به اندازه کافی باشه مشکلی وجود ندار ولی وقتی نیست بهتر اونای که مستحق تر هستند اونا در اولویت باشن
Taysız(sevgitay )
۹۶/۰۳/۲۰ - 13:17
نقل قول:
مهدی گودرزی 313: مشکل در کل کمبود شغل اگه شغل به اندازه کافی باشه مشکلی وجود ندار ولی وقتی نیست بهتر اونای که مستحق تر هستند اونا در اولویت باشن
درست ولی نمیشه فقط به فکر امروز باشیم اون موقع آینده ی خوبی در انتظار کشورمون نیست فک کنید در آینده نه چندان دور کشور پر میشه از جوونای بیکار مجرد و این اصلا خوب نیست ممکنه مشکلات عدیده ای در پی داشته باشه پس باید آینده نگر هم باشیم.
mohsen irani(mohsen-irani69 )
۹۶/۰۴/۲۲ - 11:29
تو جماعه ایده آل همه ی مردا شغل دارن و از بین خانما هرکدوم دلشون خواست میتونه شاغل بشه هر کدوم دلشون نخواس نمیشه

ولی تو کشور ما با وجود این همه مشکل بیکاری شرایظ برای مردان واقعا نابرابره زن ها بدلیل نداشتن خدمت سربازی و دغدغه کمتر راحت تر تو آزمون های دولتی استخدام پذیرفته میشن

این یعنی ازدواج کمتر
مهدی گودرزی 313(amir2015 )
۹۶/۰۴/۲۲ - 11:38
نقل قول:
mohsen irani: تو جماعه ایده آل همه ی مردا شغل دارن و از بین خانما هرکدوم دلشون خواست میتونه شاغل بشه هر کدوم دلشون نخواس نمیشه ولی تو کشور ما با وجود این همه مشکل بیکاری شرایظ برای مردان واقعا نابرابره زن ها بدلیل نداشتن خدمت سربازی و دغدغه کمتر راحت تر تو آزمون های دولتی استخدام پذیرفته میشن این یعنی ازدواج کمتر
اگه بحث ازدواج و زندگی باشه در شرایط برابر مردا در اولویتن .............


لوگین شوید تا بتوانید نظر درج کنید. اگر ثبت نام نکرده اید. ثبت نام کنید تا بتوانید لوگین شوید و علاوه بر آن شما نیز بتوانید مطالب خودتان را در سایت قرار دهید.
فراموش کردم
کاربران آنلاین (0)