پایگاه خبری انصارحزب الله: جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ استاد رحیم پور ازغدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران سخنان بسیار پراهمیتی درباره توطئه پیچیده استکبار در قالب اشاعه بدعت ها و تحریف در مجالس عزای اهل بیت بیان نمود که متاسفانه در رسانه ها به طور کامل پوشش داده نشد. این سخنان درحالی برملا کننده ماهیت اداره کنندگان چنین مجالسی بود که یالثارات به دلیل اهمیت فوق العاده مشروح سخنان ایشان را در ادامه در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد:
کسانی که اباعبدالله از کربلا بیرون کردحضرت ابا عبدالله در صبح روز عاشورا عده ای را از جمع گروه خویش بیرون کرد . اینها کسانی بودند که خود را برای شهادت آماده کرده بودند. امام حسین (ع) فرمود هرکسی حق مالی از کسی به گردن اوست و به حقوق مالی و اقتصادی فردی تجاوز کرده ، کربلا را ترک کند ؛ چون نمی خواهم خونش با خون ما مخلوط شود. آن موقع حضرت اگر عزادارش در حق کسی ظلم کند؛ اورا می بخشد؟! آیا محب امام حسین بالاتر از کسی است که آمده روز عاشورا درکربلا کشته شود؟
روضه یزیدی و روضه زینبیما دو نوع تشیع و عزاداری داریم .اولین روضه رسمی و نوحه برای ابی عبدالله(ع) را یزید بر پا کرده است ، ولی اولین روضه خوان حقیقی حضرت ، زینب کبری(س)بوده است. بنابراین ما همواره از آغاز تا به حال با دو نوع روضه مواجه بوده ایم؛ که یکی روضه زینبی و دیگری روضه یزیدی است. اکنون هم در ایران ، این دو نوع روضه وجود دارد. یعنی دو تیپ مداح و روضه خوان برای ابی عبدالله داریم. یک دسته امام حسینی برای خود درست کردهاند تا بشود خیانت کرد و گفته شود که ما محب امام حسین هستیم و دسته دیگر امامی که صبح عاشورا خطاب به یارانش فرمود نمیخواهم امروز کسانی کشته شوند که کمترین حقی را از کسی ضایع کرده باشد.
قالتاقهاکسانی که اباعبدالله را با۱۲۰هزار نامه به کوفه دعوت کردند و با ایشان پیمان بستند ؛ اکثرا می گفتند ما شیعه و محب امام هستیم و جانمان را در راه حسین بن علی می دهیم. ولی همین «قالتاقها» در کربلا با ایشان چه کردند؟! سیداالشهدا بعضی از اینها را با نام خطاب می کرد که مگر شما نگفتید پیروان شما آمادهاند ؛ بیایید؟! اما اینها انکار کردند. الان هم ما از این «قالتاقها» داریم. ما یک عده از کسانی را داریم که به تعبیر امام راحل مقلد اسلام امریکایی و به تعبیر مقام معظم رهبری شیعه انگلیسی هستند.
باید مراقب تشیع انگلیسی که از لندن بوسیله شبکه های ماهواره ای تغذیه میشود ، باشیم. اینها هدفی جز احمق نشان دادن شیعیان و به راه انداختن تفرقه و جنگ بین مسلمانان ندارند. یعنی درست همان چیزی که در سوریه و عراق و پاکستان می گذرد. اینها می خواهند این سناریو را در ایران هم اجرا کنند. پشت سر این قضایا صهیونیستها و وهابی ها و لندن و واشنگتن قرار دارند.
رقاصههای ۳۰ میلیونی در مجلس عزای حسیندر بعضی از مجالس به اصطلاح عزاداری اینها همه لخت می شوند و مداح به جای اینکه روایتی از ابا عبدالله بخواند داد می زند و می گوید: «مستِ مستم ، مشتِ مشتم ، رقاصم و رقاصم رقاصه عباسم» ، بعد همه در مجلس به اسم اینکه ما رقاصه عباسیم در مجلس میرقصند. خدوند اینها را لعنت کند و ریشه آنها را بزند که آبروی ابا عبدالله را می برند.
امامی که آنقدر نگران اهل بیت بود؛ زمانی که داشت به میدان می رفت، برگشت به زینب و دخترانش فرمود نمی گویم که گریه نکنید ولی ضجه نزنید که ذلت نشان دهید.
بعضی از این نامردهای امروزی حتی بلد نیستند یک روایت از ائمه معصومین بخوانند و یا تبیین کنند یا اینکه قرآن را از رو بخوانند.بنده البته عرض کرده و باز هم عرض می کنم حدود ۹۰ درصد هیئت ها و مداحان و مرثیه خوانان ما برای خدا و به عشق ابا عبدالله کار می کنند و اگر اینها نبودند؛ اگر هر سال گریه کردن و بکاء و اشک و تباکی برای ابا عبد الله نبود؛ تا حالا ما و شما ، قضیه کربلا را فراموش کرده بودیم.
شنیده ام آن جماعت اندک ۱۰درصد که میگویند:«مست مستم و مست عباسم» ؛ یک دهه مجلس گرفته و۳۰ میلیون پول می گیرند. به حضرت عباس سوگند می خورم که اگر این جماعت در کربلا بودند ؛ با اباعبدالله به میدان نمی رفتند ؛ همچنانی که در انقلاب هم به صحنه نیامدند ودر دفاع مقدس هم حاضر نشدند و همین امروز هم در مبارزه علیه داعش حضور ندارند.مگر داعشی ها نگفتند که می خواهند حرم ابا عبدالله را تخریب کنند؛ پس چرا در آنجا حاضر نمیشوید.
شیعه انگلیسی ؛ مداح مفت خوربه قول معروف تا زندگی شان روبراه است ، حسین حسین میگویند و آن لحظه ای که باید از جان و مال و آبرو بگذارند ، فراری و غایب هستند. آن کسانی به حضرت ابا عبدالله و حضرت محسن ارادت داشتند در عملیات خیبر و بدر ۷۲ ساعت زیر بمباران شیمیایی دشمن ، حسین حسین گفتند و ایستادگی کردند نه آن شیعه انگلیسی و مداح مفت خور که در برابر آن همه مداح صادق اهل بیت (س) که زیر بمباران و ترکش مداحی کردند و جنگیدند و شهید شدند ؛ کمک به وهابیها برای از بین بردن آبروی شیعه کردند و فیلم مجالسشان در شبکه های ماهواره ای برای بدنام کردن شیعیان نشان داده می شود. اینها به دنبال منافع خودشان هستند و روضه اباعبدالله را تا زمانی که دنیایشان برقراراست ادامه میدهند. امام حسین(ع) فرمود: «الناس عبید الدنیا ، و الدین لعق علی ألسنتهم یحوطونه ما درّت معائشهم ، فإذا محّصوا بالبلاء ، قلّ الدیّانون» وقت امتحان که برسد ؛ دینداران کم هستند.
با شیعه انگلیسی و وهابیت در یک صف می جنگیمبرای بنده یک توقیق الهی است که هم از وهابیون توسط گروهک ریگی تهدید شده ام و هم از این به بعد از سوی شیعه های انگلیسی. امیدوارم یک تیم مشترکی از وهابی ها و تکفیری ها و شیعیان انگلیسی نوکر لندن با همدیگر متحد بشوند و علیه ما دست به کار شوند. بنده دوست دارم با شماها درگیر شوم. انشاء الله با تمام قوا باید با شما درگیر شد. امروز معنای لبیک یا حسین همین است.
سید الشهدا فرمودند: «مراقب یتیمان اهل بیت باشید.»پرسیدند یتیمان اهل بیت چه کسانی هستند. فرمودند: «کسانی که به لحاظ معارف اهل بیت چیزی نمی دانند و فقیر هستند و هرکس یک نفر از اینها را از شبهه و اشتباه در بیاورد هزار بیت وخانه در بهشت به او می دهند.»
هدف کفار و وهابی ها این است که نشان دهند شیعه احمق است و جنگ داخلی در کشورها به راه اندازند. چندی پیش دو نفر از مراجع ما گفتند ؛ آن چیزی که در روایات ما به آن سفارش شده است ، دهه محرم است. اگر بخواهید در موارد دیگر دهه های متفاوت بگیرید ، عزای ابا عبد الله تحت الشعاع قرار می گیرد. یکی آمده و به من می گوید: «البشاره» که ما سندی پیدا کرده ایم برای دهه چهارم فاطمیه! و بعد گفت: انشاالله یک ماه برای حضرت محسن عزاداری خواهیم کرد!
دروغ گو وخائنبحث بنده با اینها این بود که گفتم دو مرجع محترم چنین چیزی گفته اند ، باید مرید و تابع و محب اهل بیت باشیم. کل ۳۶۵ روز سال مختص اهل بیت است ولی اگر دهه های موازی عزاداری درست شود ؛ پس تکلیف اهمیت دهه سید الشهدا که آینقدر روی آن تاکید شده چه می شود. نباید این تاکید خاص تحت الشعاع دهههای دیگر قرار بگیرد و آنچنان عادی شود که کسی رغبت رفتن به مراسم عزاداری را نداشته باشد. بعد به نقل از ما گفتند که فلانی وجود حضرت محسن را انکار کرده است و اینکه عزاداری برای حضرت محسن بدعت است.
حرفهایی را که بنده زدم عدهای جاهل و عدهای که اسلامشان اسلام امریکایی و تشیع لندنی است درباره آن جنجال به راه انداختند. به جای آنکه حرفها را به طور کامل از صداوسیما پیگیری کنند تکههای گزینش شدهای از آن حرفها را در شبکههای ماهوارهای پخش کردند. چرا این قدر دروغ گو وخائن هستید؟! کسی که میگوید فقط محبت اهل بیت کافی است و اطاعت از اهل بیت لازم نیست ، همان حرف مسیحی ها و هندوها را می زند و این حرف محب وشیعه اهل بیت نیست.
شیعههایی که با شاه و صدام و اسرائیل میسازنددوستان ، برادران و خواهران، ما با یک پدیده ای به نام شیعه لندنی مواجهیم. اینها به اندازه وهابی ها خطرناک هستند.اینها ماهواره دارند ، هـیــئــت های خاص خودشان را دارند. اینها طلبه های مخصوص به خود در قم و اصفهان و مشهد و نجف و کربلارا تربیت میکنند. اینها حاضرند با شاه و صدام و آمریکا و اسرائیل بسازند ولی خمینی و خامنه ای و مطهری را تا مرز لعن هم پیش می برند.
شهید مطهری میفرماید: توبه کنیم به خاطر جنایت و خیانتی که نسبت به اباعبداللهالحسین(ع) و اصحاب و یاران و خاندانش مرتکب می شویم. با این کار همه افتخارات اهل بیت وکربلا را از بین می بریم. توبه کنید و از این مکتب تربیتی استفاده کنید.اینها همان کسانی هستند که زمانی که ۱۵خرداد شد و امام فرمود امسال نیمه شعبان چراغانی نکنید؛ چرا که ما عزادار هستیم ؛ در حوزه قم و مشهد واصفهان اعلام کردند که خمینی و طرفدارانش سیاسی و وهابی هستند و ما نیمه شعبان را رها نمی کنیم و این چنین اعتصاب چراغانی نیمه شعبان را شکستند.
بنده به صراحت می گویم ، بسیاری از کسانی که به اسم شیعه، عزادار هستند آدمهای دروغگو و قالتاقی هستند. خود اهل بیت فرمودند اینها شیعه ما نیستند.حضرت رضا (ع)اینها را راه نداد.
معاشر با خوانندههای آن سوی آب عوعو کن چون سگ
اینها در مراسمات عزاداری شان همان آهنگها وشعرهای مبتذل آن ور آبی را استفاده می کنند و میگویند مراد ما از معشوق حضرت ابا الفضل است!. آیا این عزاداری صحیح است؟ من شنیده ام که بعضی از این مداح ها با خوانندههای آن ور آبی معاشراتی دارند و اینها ثواب هایشان را به آنان داده و آنها هم در عوض شعرهایشان را به اینها پیشکش می کنند. آهنگ خارجی اعم از جاز و رپ وراک در بعضی از هیئت ها آورد ه اند.
در بعضی از این هیئت ها قلاده به گردنشان میاندازند و صدای سگ و توله سگ در میآورند و کنار اسم ابا عبدالله پارس می کنند. همین امسال در مشهد ما ، این کار شد و قلاده بستند و مداح گفته بود: «کنم عوعو ؛ دهم دست ولایت و جمعیت همه به یکباره به مدت دو دقیقه صدای سگ در آورده بودند.ما باید یک عاشورای فرهنگی به پا کرده و از ساحت اباعبدالله دفاع کنیم.»
میخواهند ایران را عراق و سوریه کننددرجایی جلسه هیئت راه اندخته اند و همه لخت شدهاند و همگی تلو تلو خورده و ادای مستها را در آورده و بعد مداح داد می زند ومی گوید: «ما گر زسر بریده می ترسیدیم در محفل عشاق نمی رقصیدیم.» باید به این آدم گفت که ای نامرد! اینجا محفل عشاق نیست؛ محفل عشاق زیر بمباران شیمیایی در شرق دجله بود ، آنجا محفل عشاق بود ، باید می آمدی حسین حسین میگفتی و می رقصیدی! ما آنجا رقص بچهها را زیرآتش وخون دیدیم.
امروز این دست عزاداریها را در شبکههای وهابی پخش میکنند و میگویند: خب! حال حسین عاقلتر بود یا یزید؟! امروز باید منشور رهبری برای مداحی را توزیع کنند و هرکسی اشکال دارد باید اشکال کند. یکی از همین هیئتی ها به من میگفت: آقای خمینی درآن دنیا دارد عذاب می شود! گفتم: چطور؟ گفت: باید جواب دهد چرا گفته با قاتلان فاطمه زهرا(س) وحدت کنید. درجواب او گفتم: آیا این مردم سنی کشور ما قاتلان حضرت زهرا هستند؟! در همین شهرهای سنی نشین مردمان شریفی هستند که طرفدار نظام و انقلاب و اهل بیت هستند. در دهه فاطمیه سنیهای ما در چند منطقه تابوت حضرت زهرا را روی دوش گرفته و عزاداری می کنند. چرا بعضی در دام وهابی افتادهاند و می خواهند ایران را به عراق و سوریه مبدل کنند؟
نفوذ استعمار در فرهنگ حوزهحضرت امام در ایام حیاتشان راجع به اینها میگوید: استعمار در فرهنگ حوزه های ما نفوذ کرده است وقتی حربه تهدید کارگر نشد ، راههای نفوذ تقویت شد. اولین القائشان جدایی دین از سیاست است. می گویند حسین و مهدی و علی و عاشورا ... را سیاسی نکنید. میخواهیم با اینها حال کنیم. در پاسخ باید به اینها گفت: اگر سیاست نبود ، عاشورا نبود. عاشورا سیاسی بود.
سیدالشهدا(ع) گفت: ما با حاکمی مثل یزید بیعت نمی کنیم. حضرت حجت سیاسی است. شعار حضرت حجت(عج) سیاسی است. شعار حضرت حجت ، عدالت جهانی است که موضوعی سیاسی است. امام می گوید: گفتند دین از سیاست جداست. تا جائی که این دخالت دون شان فقیه شد.روحانیون مجاهد از این نفوذی های حوزه بیشتر زخم برداشتند. اینها به ما تهمت بی دینی زدند.در شروع مبارزات اسلامی اگر می خواستی بگویی شاه خائن است ، بلافاصله جواب می شنیدی که شاه شیعه است! عده ای مقدس نمای واپسگرا همه چیز را حرام میدانستند و هیچ کس قدرت این را نداشت که در مقابل آنها قد علم کند. خون دلی که پدر پیرتان از این دسته متحجر خورده است هرگز از فشارها و سختی های دیگران نخورده است.
ولایتیهای بی دینفقاهت درمنطق ناآگاهان ، غرق شدن در احکام فردی و عبادی شد و قهراً فقیه هم مجاز نبود که از این دایره و حصار بیرون رود و در سیاست وحکومت دخالت نماید، حماقت روحانی در معاشرت با مردم فضیلت شد. به زعم بعضی افراد ، روحانیت زمانی قابل احترام و تکریم بود که حماقت از سراپای وجودش ببارد و عالم سیّاس و روحانی کاردان و زیرک ، کاسه ای زیر نیم کاسه داشت. این از مسائل رایج حوزهها بود که هرکس کج راه میرفت متدین تر بود. امام می گوید اینها ولایتیهای بی دین هستند و به ما می گفتند با گوشت و پوست نمیشود جلو توپ و تانک ایستاد. در عصر غیبت مکلف به مبارزه نیستیم. جواب این کشته ها را کی میدهد و...
از داخل جبهه خودی گلوله حیله و مقدس مابی و تحجر بود که به سمت ماپرتاب می شد؛ به ما نسبت تارک الصلوه و کمونیست می دادند و ما در تنهایی خون می گریستیم که چطور آمریکا و نوکرش پهلوی، ریشه دیانت را می زنند و عده ای روحانی مقدس نمای ناآگاه و یا بازی خورده و وابسته که چهره شان بعد از پیروزی انقلاب روشن شد مسیر خیانت بزرگ را باز کردند. همین کار را قبلا با امیرالمومنین کردند.