ماجرای مسلمان شدن گروه ژاپنی بخاطر "انجیر و زیتون"
"طه ابراهیم" همه اطلاعاتی را که از قرآن کریم جمع آوری کرده بود را برای گروه تحقیقاتی ژاپنی فرستاد. این گروه هم پس از اطمینان یافتن از این اطلاعات، به دین مبین گرویدند. |
به گزارش شیعه آنلاین، اعضای یک گروه تحقیقاتی ژاپنی پس از اینکه دریافتند قرآن کریم ۱۴۲۸ سال قبل، نتیجه پژوهش آنها را بیان کرده، به دین مبین اسلام گرویدند.
داستان مسلمان شدن این گروه ژاپنی، از جستجوی ماده «میثالویندز» که یک ماده پروتئینی است، آغاز شد. این ماده در مخ انسان و حیوانات به میزان بسیار کمی ترشح می شود و این ترشحات پر از گوگرد است که به راحتی می توان با روی، آهن و فسفر مخلوط گردد.
این ماده برای بدن انسان، ماده ای بسیار مهم به حساب می آید و موجب کاهش نسبی "کولسترول" در بدن انسان می شود و همچنین برای "تقویت قلب" و "تنظیم تنفّس" مفید است.
ترشح این ماده از مخ انسان بعد از سن ۱۵ سالگی تا سن ۳۵ سالگی افزایش می یابد و بعد از این سن تا ۶۰ سالگی ترشح آن کم می گردد. بنابراین، این ماده در انسان به راحتی قابل دستیابی نیست.
در حیوانات نیز نسبتا این ماده بسیار کم است. از این رو گروهی از دانشمندان ژاپنی اقدام به جستجوی این ماده که باعث از بین رفتن عوارض پیری می شود در میان گیاهان کردند، و تنها این ماده را در دو گیاه پیدا کردند: انجیر و زیتون که در قرآن نیز با نام "التین و الزیتون" بیان شده است.
پس از نتیجه گیری که استفاده تنها از "انجیر" یا "زیتون" فایده مورد نظر را برای سلامتی انسان ندارد، پس باید آن دو را با هم مخلوط کرد، این پژوهشگران ژاپنی نیز بهترین میزان را برای بهترین تأثیر یک "انجیر" و هفت "زیتون" یافتند.
سپس یک پزشک عربستانی که "طه ابراهیم خلیفه" نام دارد، شروع به جستجو کردن در مورد این دو کلمه "انجیر" و "زیتون" در قرآن کریم کرد و فهمید که کلمه "انجیر" یک بار در قرآن کریم ذکر شده و زیتون ۶ بار به صورت صریح و یک بار به صورت ضمنی در سوره مؤمنون به آن اشاره شده، آنجا که خداوند متعال می فرمایند: «وشجرة تخرج من طور سیناء تنبت بالدهن وصبغ للآکلین».
"طه ابراهیم" همه اطلاعاتی را که از قرآن کریم جمع آوری کرده بود را برای گروه تحقیقاتی ژاپنی فرستاد. این گروه هم پس از اطمینان یافتن از این اطلاعات، به دین مبین گرویدند.
...
طبقه بندی:
گر برود جان ما در طلب وصل دوست
حیف نباشد که دوست دوستتر از جان ماست!!
من با اصطلاحات عرفان اصطلاحی کاری ندارم آنچه فهم قاصر بنده در این ایام رسیده و سعی کردم مطابق روایات باشد، این است که تا انسان واقعا خدا را نخواهد بویی از خدا نخواهد برد
تاکید بر روی این دو کلمه است خواستن واقعی
خواستن واقعی علامات داره .
اصلا باید دید دغدغه اش رو داریم یا نه .
خیلی مواقع ها که میرم بعضی از مجالس بین رفقا و دوستان و.....
یا داین جملات آیت الله بهجت می افتم :
نشستند و گفتند تا فقط نشسته و گفته باشند عمل در کار نمیست
نشستند و گفتند و برخواستند پی مصلحت مجلس آراستند
یا مهدی