فراموش کردم
رتبه کلی: 496


درباره من
درد اینجاست
که نمیتوان درد را
به کسی حالی کرد


هیچکس مجبور نیست انسان بزرگی باشد...انسان بودن کافیست!!!

شعار من این است: اگر حامی آزادی باشی، حقیقت، حمایت خودش را خواهد داشت. گفته ی من مبتنی بر حقیقت، گفته ای است که جمعی از مردم آزاد و آزاده برسر حقیقت بودنش توافق کرده اند. اگر ما زحمت برقراری آزادی سیاسی را بکشیم، حقیقت هم خودش به عنوان پاداش نصیب مان می شود.

سخن آخر:
هیچ گاه جسارت سرک کشیدن به شخصیت درونی افراد را به خود ندهید...یا خود به باتلاق شخصیت او می افتید یا او...مگر اینکه او را دوست داشته باشید...افتادن به چنین باتلاق هایی لذت بخش است...ولی درکل همان بهتر که به ارزش و عقیده درونی او بسنده کنید,نه اخلاق و شخصیتش
Mohamad eldar (mehmet-eldaar )    
   
عنوان: دریاچه ارومیه در سراشیبی مرگ/ بودجه پرسپولیس و استقلال 100میلیارد، احیای دریاچه 20میلیارد
دریاچه ارومیه در سراشیبی مرگ/ بودجه پرسپولیس و استقلال 100میلیارد، احیای دریاچه 20میلیارد
کد برای مطالب، وب سایت و وبلاگ: بازدید کل: 217 بازدید امروز: 123

این تصویر توسط عشق است ابالفضل(ع) . . . بررسی شده است.
توضیحات:
رقمی که برای احیای دریاچه ارومیه تخصیص یافته است دقیقا 20 میلیارد تومان است! برای من جای سؤال دارد رقمی که برای اعزام میمون به فضا در بودجه تخصیص داده شده بالغ بر 40 میلیارد تومان است اما برای دریاچه ارومیه تنها 20 میلیارد اختصاص داده اند! آیا کرامت انسان ها بر روی زمین بالاتر از فرستادن میمون به فضا نیست؟! این یک سؤال بدیهی است که باید دولت و حامیان دولت به آن پاسخ بدهند.

وقتی دولت قرار است 100 میلیارد به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بودجه بدهد و یا وقتی قرار است برای خشکسالی اصفهان 70 میلیارد اعتبار اختصاص یابد آیا جان میلیون ها آزربایجانی کم اهمیت تر از مردم یک استان و یا دو باشگاه هستند؟؟؟!!!  
درج شده در تاریخ ۹۲/۱۰/۱۲ ساعت 15:00
برچسب ها:
اشتراک گذاری: تلگرام فیسبوک تویتر
تبلیغات

1
2
3
Mohamad eldar(mehmet-eldaar )
۹۲/۱۰/۱۲ - 20:30
یاشاسین
این نظر توسط خود ارسال کننده نظر حذف شده است.
Mohamad eldar(mehmet-eldaar )
۹۲/۱۰/۱۲ - 21:19
بله متاسفانه

ساغول آیتک خانیم
ناصرلشکری(kermansha )
۹۲/۱۰/۱۷ - 01:04
کاملا درسته اما به تیمهای استقلال وپرسپولیس تراکتور وسپاهان و فولاد رو هم اضافه کن
امین امانی(elmaxtarr )
۹۲/۱۲/۱۶ - 17:08
بودجه تراکتور؟
Mohamad eldar(mehmet-eldaar )
۹۲/۱۲/۱۶ - 17:17
نقل قول:
امین امانی: بودجه تراکتور؟
بله تراختور هم میشه...ولی نه به اندازه سرخابی ها!!!
این نظر توسط خود ارسال کننده نظر حذف شده است.
امین امانی(elmaxtarr )
۹۲/۱۲/۱۶ - 17:47
نقل قول:
Mohamad eldar: بله تراختور هم میشه...ولی نه به اندازه سرخابی ها!!!
بله قبول دارم استقلال پرسپولیس خیلی هزینه گزافی براشون میشه بدون اینکه کویچکترین فایده ای داشته باشند ولی تراکتورسازی هم از بیشتر تیمهای لیگ تیمهایی کهس ازنده بودند مثل ملوان و فجر و ابومسلم هزینه بسیار سنگین تری داره.تراکتور هم مثل این دو تیم داره از بیت المال استفاده میکنه و دیدیم که چطوری هم قهرمانش میکنند!
Mohamad eldar(mehmet-eldaar )
۹۲/۱۲/۱۶ - 17:52
نقل قول:
امین امانی: بله قبول دارم استقلال پرسپولیس خیلی هزینه گزافی براشون میشه بدون اینکه کویچکترین فایده ای داشته باشند ولی تراکتورسازی هم از بیشتر تیمهای لیگ تیمهایی کهس ازنده بودند مثل ملوان و فجر و ابومسلم هزینه بسیار سنگین تری داره.
خب تیم پرطرفدار بایدم بودجه زیاد داشته باشه...ولی بودجه تراختور در مقایسه با تیم های تهرانی خیلی کم تر هست
پس شما میگید از بودجه تراختور کم کنیم بدیم به احیای دریاچه؟یعنی از جیب خود خودمان!!!

میگم چطوره مملکتو بکنیم فدرالیسمی اینطوری خیلی راحت میتونیم حلش بکنیم نه؟
Mohamad eldar(mehmet-eldaar )
۹۲/۱۲/۱۶ - 17:52
نقل قول:
امین امانی: دیدیم که چطوری هم قهرمانش میکنند!
امین امانی(elmaxtarr )
۹۲/۱۲/۱۶ - 17:56
نقل قول:
Mohamad eldar:
معلوم بود محمد جان استقلال پرسپولیس رو از جلوی راهش برداشتند تا قهرمان شه.من اینهمه سال طرفداره استقلال بودم خوده استقلال و پرسپولیسم تا حالا این مدلی قهرمان جام حذفی شده اند دیدم چطوری میرسونند یه تیم رو به بالا.وارد مسائل سیاسی نشیم ولی خوب تراکتور باید قهرمان میشد تا همچنان هوادراهاش مشغول باشند.
امین امانی(elmaxtarr )
۹۲/۱۲/۱۶ - 17:59
نقل قول:
Mohamad eldar: خب تیم پرطرفدار بایدم بودجه زیاد داشته باشه...ولی بودجه تراختور در مقایسه با تیم های تهرانی خیلی کم تر هست پس شما میگید از بودجه تراختور کم کنیم بدیم به احیای دریاچه؟یعنی از جیب خود خودمان!!! میگم چطوره مملکتو بکنیم فدرالیسمی اینطوری خیلی راحت میتونیم حلش بکنیم نه؟
استقلال و پرپسولیس هم تیمهای پرطرفدرا هستند.یا بهتر بگم خرج هر تیمی بشه پرطرفدار میشه.تیمهای ورزشی نباید از بودجه بیت المال استفاده کنند باید خودشون درآمد زایی کنند.
من آماری ندارم ببینم بودجه تیمهای مختلف چقدره ولی بودجه تراکتور با سپاهان و استقلال و پرپسولیس بیشترین بودجه هاست.
یعنی محمد جان از جیب استقلال پرسپولیس و مردم تهران بره برای احیای دریاچه اشکالی نداره ولی از جیب شما اشکال داره؟این چه فرمایشه؟فدرالیسمش کنیم مشکلی نیست من و شما کاره ای نیستیم وگرنه درباره اش مذاکره میکردیم
اصولا بودجه ورزش ارتباطی به بودجه محیط زیست نداره مثلا نمیشه گفت ببین چقدر برای تراکتور خرج کردند ولی خرج مسکن مهر لرستان نکردند!هر چیزی ردیف بودجه خودشو داره.
Mohamad eldar(mehmet-eldaar )
۹۲/۱۲/۱۶ - 18:01
نقل قول:
امین امانی: معلوم بود محمد جان استقلال پرسپولیس رو از جلوی راهش برداشتند تا قهرمان شه.من اینهمه سال طرفداره استقلال بودم خوده استقلال و پرسپولیسم تا حالا این مدلی قهرمان جام حذفی شده اند دیدم چطوری میرسونند یه تیم رو به بالا.وارد مسائل سیاسی نشیم ولی خوب تراکتور باید قهرمان میشد تا همچنان هوادراهاش مشغول باشند.
وقتی استقلال و پیروزی تو خونه خودش به مس و فولاد میبازه دیگه رو چه حسابی باید بگیم جلوی راهشونو گرفتن؟من این فصل از عملکرد تراختور اصلا راضی نبودم با اینکه قهرمان شد درحالیکه که چندین سال هست شایسته قهرمانی هست چون بقول شما همون دست هایی که امسال تراختور رو قهرمان کرد باعث عدم قهرمانی تراختور در سال های گذشته بود
Mohamad eldar(mehmet-eldaar )
۹۲/۱۲/۱۶ - 18:09
نقل قول:
امین امانی: استقلال و پرپسولیس هم تیمهای پرطرفدرا هستند.یا بهتر بگم خرج هر تیمی بشه پرطرفدار میشه.تیمهای ورزشی نباید از بودجه بیت المال استفاده کنند باید خودشون درآمد زایی کنند. من آماری ندارم ببینم بودجه تیمهای مختلف چقدره ولی بودجه تراکتور با سپاهان و استقلال و پرپسولیس بیشترین بودجه هاست. یعنی محمد جان از جیب استقلال پرسپولیس و مردم تهران بره برای احیای دریاچه اشکالی نداره ولی از جیب شما اشکال داره؟این چه فرمایشه؟فدرالیسمش کنیم مشکلی نیست من و شما کاره ای نیستیم وگرنه درباره اش مذاکره میکردیم اصولا بودجه ورزش ارتباطی به بودجه محیط زیست نداره مثلا نمیشه گفت ببین چقدر برای تراکتور خرج کردند ولی خرج مسکن مهر لرستان نکردند!هر چیزی ردیف بودجه خودشو داره
منم تو این مورد هم عقیده ام...بودجه یک تیم چه ارتباطی با بیت المال!!!هستند اسپانسرهایی که خواهان این تیم ها هستند
بله مقوله ورزش و محیط زیست ارتباطی به همدیگه نداره ..من توی توضیحات عرض کردم قرار نیست از جیب این تیم ها کم بشه..من اینجا مقایسه بین بودجه ها کردم...بودجه یک تیم چند برابر بودجه احیای دریاچه که میلیون ها تورک زبان خواستار جلوگیری از خشک شدنشان هستند...یعنی ترجیه دادن بودجه یک تیم به خواسته های ازربایجانی ها
امین امانی(elmaxtarr )
۹۲/۱۲/۱۶ - 18:10
نقل قول:
Mohamad eldar: وقتی استقلال و پیروزی تو خونه خودش به مس و فولاد میبازه دیگه رو چه حسابی باید بگیم جلوی راهشونو گرفتن؟من این فصل از عملکرد تراختور اصلا راضی نبودم با اینکه قهرمان شد درحالیکه که چندین سال هست شایسته قهرمانی هست چون بقول شما همون دست هایی که امسال تراختور رو قهرمان کرد باعث عدم قهرمانی تراختور در سال های گذشته بود
خوب استقلال و پرپسولیس بازونده شدند در واقع مشخصا هرکی فوتبال بدونه میفهمه مس حتی نای بردن تو خونه خودشو نداره چه برسه به اینکه تیمه صدر جدول رو تو تهران ببره!پرسپولیسم یه جور دیگه حذف شد چون نمیخواستند این تیمها بخورند به تراکتور و بعد بازی حیثیتی بشه.چندین مورد استقلال رو حذف کردن تا پرسپولیس قهرمان بشه این مدیریت فوتبال است همون چیزی که باعث شد 500 نفرم به زور برند بازی استقلال پرپسولیس رو ببینند.تراکتورو هر سال دقت کنی میارند تو کورس بعد به وقتش ترمزشو میکشند که قهرمان نشه چون نباید بشه چون بیخیال سیاسی نشیم.
Mohamad eldar(mehmet-eldaar )
۹۲/۱۲/۱۶ - 18:14
نقل قول:
امین امانی: خوب استقلال و پرپسولیس بازونده شدند در واقع مشخصا هرکی فوتبال بدونه میفهمه مس حتی نای بردن تو خونه خودشو نداره چه برسه به اینکه تیمه صدر جدول رو تو تهران ببره!پرسپولیسم یه جور دیگه حذف شد چون نمیخواستند این تیمها بخورند به تراکتور و بعد بازی حیثیتی بشه.چندین مورد استقلال رو حذف کردن تا پرسپولیس قهرمان بشه این مدیریت فوتبال است همون چیزی که باعث شد 500 نفرم به زور برند بازی استقلال پرپسولیس رو ببینند.تراکتورو هر سال دقت کنی میارند تو کورس بعد به وقتش ترمزشو میکشند که قهرمان نشه چون نباید بشه چون بیخیال سیاسی نشیم.
بله کاملا موافقم
امین امانی(elmaxtarr )
۹۲/۱۲/۱۶ - 18:19
نقل قول:
Mohamad eldar: منم تو این مورد هم عقیده ام...بودجه یک تیم چه ارتباطی با بیت المال!!!هستند اسپانسرهایی که خواهان این تیم ها هستند بله مقوله ورزش و محیط زیست ارتباطی به همدیگه نداره ..من توی توضیحات عرض کردم قرار نیست از جیب این تیم ها کم بشه..من اینجا مقایسه بین بودجه ها کردم...بودجه یک تیم چند برابر بودجه احیای دریاچه که میلیون ها تورک زبان خواستار جلوگیری از خشک شدنشان هستند...یعنی ترجیه دادن بودجه یک تیم به خواسته های ازربایجانی ها
اونکه بله هیچ تناسبی میان ردیف بودجه ها نیست...مخصوصا بودجه محیط زیست که افتضاحه...شما ببین چقدر خرج مثلا یک مراسم و همایش میشه ولی مثال برات بگم تو تپه سیلک کاشان که آثارش ماله 5000 سال پیشه زمینهاش تسوط روستاییها تصرف شده!!میگند روستاییها میرند میکنند و سفالینه چند هزار ساله درمیارند!
به شتره گفتند چرا فلانت پسه؟گفت چی چیم مثل همه کسه؟!اصلا هیچ تناسبی میان بودجه ها نیست.مثلا بودجه قم به ظنرت از بودجه بندرعباس باید بیشتر باشه یا کمتر؟یا بودجه محیط زیست مهمتره یا چهارتا تیم فوتبال؟الان مگه بیابونهای عراق باعث آلودگی هوای تهران نمیشه؟خوب خشکیدن دریاچه ارومیه عملا باعث آلودگی نیمی از ایران خواهد شد.کیه که گوش بده!
امین امانی(elmaxtarr )
۹۲/۱۲/۱۶ - 18:27
ورزش باید در سطح قهرمانی بودجه بگیره مثلا باید به یک کشتی گیر یا وزنه برداری که توانایی مدال گیری در سطح المپیک رو داره بودجه بدهند.یا خرج تیم ملی فوتبال بشه یا خرجهای زیربنایی نه اینکه پول بدهند به استقلال و پرپسولیس و تراکتورو و سپاهان بازیکن حاضر آماده بخرند!!بعد هم بازیکنه وسط فصل ول کنه بره!این یعنی عدم مدیریت بودجه یعنی دور ریختن پول من و تو.متاسفانه ناکارآمدی مدیریت باعث این مشکلاته.الان تراکتور باید پول پخش تلوزیونی بگیره پول بیلیط بگیره پول تبلیغ بگیره پول لباس فروشی بگیره.الان هر ننه قمری لباس این تیمها رو میزنه پولشو میذاره در جیب مبارکش!بعد هم این تیمها میشند گدای دولت!بعد دولت با منت میخواهد چند غاز بذاره کف دستشون.شما ببین این تیمهای ترکیه بدون کمک دولت چقدر رشد کردند من دیدم چند وقت پیش دروگبا تو گالاتاسرای هست شاخ درآوردم!تو هر کشوری اگر تیم مدیریت درستی داشت اگر هوادار داشت میاد بالا اگر نداشت میره پی کارش.نه اینجا مثلا سایپای بی هوادار از فجرسپاسی و ابومسلم و ملوان قدیمی و چرهوادار پولدارتره!!همین شده دیگه که سکی نمیره بازیها رو بینه.تراکتوریها هم انگیزه دیگه ای دارند وگرنه این فوتبال مفت گرونه.
محط زیست هم جاش نیست وگرنه باید بشینم اینجا برات مرثیه محیط زیست بخونم..محیط زیست واقعا شوخی بردار نیست قومیتی هم نیست.هر مشکلی در کشور گریبان کل کشورو میگیره.اونجا خشک بشه بخشی از کشاورزی کشور نابود میشه آواره شدن مردمش یعنی حاشیه نشینی تو شهرهای بزرگ یعنی افزایش ناامنی یعنی بزهکاری بیشتر و مشکلات عدیده...
1 2 3


لوگین شوید تا بتوانید نظر درج کنید. اگر ثبت نام نکرده اید. ثبت نام کنید تا بتوانید لوگین شوید و علاوه بر آن شما نیز بتوانید مطالب خودتان را در سایت قرار دهید.
فراموش کردم
کاربران آنلاین (1)